zaterdag 21 juni 2008

Bierbörse

Fussball! Gans Duitsland is er van in de ban en da is zooo heerlijk:p Elken dag komen we allemaal samen om samen bier te drinken en voetbal te kijken (zondagavond las ik wel rust in en blijf ik thuis). Daarna gaan de diehards nog uit:p Het opstaan is dan ook wel 'die hard':D We kijken meestal bij ne kameraad thuis, maar soms ook op café en als Duitsland speelt gaan we op groot scherm in het centrum kijken. Toen Duitsland van Oostenrijk won was het hier al feest, maar toen ze van Portugal wonnen stond Leipzig op zijn kop...heerlijk:D En het kan enkel nog zotter worden:p
Vanavond is het bierbeurs aan het Völkerschlachtdenkmal, meer dan 1000 biersoorten van de 5 continenten. Wat dus ook betekent...BELGISCH BIER:D Toen ik dat gisteren hoorde verscheen er spontaan een brede glimlach op mijn gezicht:p Na al die maanden Duits bier eindelijk terug eens deftig bier:D We gaan dus vanavond daar naartoe en dan gaan we bij mij voetbal kijken omdat ik daar in de buurt woon. Ma als gans de groep daar vanavond naartoe gaat en mee voetbal kijkt daarna heb ik een probleem, met meer als 20 man voetbal kijken in een kamerke van 11 vierkante meter is ni alles:p Kzal wel zien hoe we da eventueel gaan oplossen:p Geniet allemaal van de welverdiende vakantie, de Goossens begint volgende week donderdag met zijn eerste examen. C u guys in a month, greets Goossens
Hieronder foto's van de talrijke 'Vorglühenspartys' (betekent dus, eerst bij iemand thuis drinken en dan allemaal samen uitgaan) en andere festijnen.
Op 1 van de grillpartys in het park.
vlnr: Sören (Denemarken), ik en Nasser (Libië)
Met de Sören kom ik heel goed overeen ondanks het verschil in grootte (Sören is 1,99 m groot:p). We zijn de enige 2 met lang haar, mss heeft dat er iets mee te maken:p Hoeveel da diee mens kan drinken is echt ongezien, daartege is de Nille niks:p En als em dan al zat is dan is da ook nauwelijks te merken in tegenstelling tot den bil:p Met diee mens heb ik 1 van mijn scheefste avonde in Leipzig beleefd, toen kenden we mekaar nog niet zo lang. Samen naar concerte in een kraakpand geweest, das (gelukkig) den enigen avond da er nen taxi aan te pas is gekome om thuis te raken, ge moe al ni vrage:p
vlnr: Ik, Toni (Duitsland), Markus (Duitsland), Rene (toen was hij er enkele dagen) en Sören.
vlnr: Sören, Rene, Atilla nummer 2 (Hongarije) en ik.
Katarina (Duitsland) en ik.
vlnr: Elisa (Zwitserland), Sören, ik en Amanda (Zuid-Afrika)
vlnr: Toni (Duitsland), ik en Salma (Irak)
vlnr: Toni, Markus (Duitsland), Atilla nummer 1 (Hongarije), ik en Salma
vlnr: Ik, Rachid (Marokko) en Atilla nummer 1(Rachid vond het blijkbaar grappig dat de Belgien met 4-0 van Marokko verloren hadden een paar maand geleden met een oefenmatchke, hij snapte blijkbaar ni da da mij geen barst kon schelen:p).
salma en ik.
Salma heeft altijd de neiging om mijn haar te vlechten:p
Artem (Amerika) en ik.
vlnr: Ik, Elena (Macedonië) en Atilla nummer 2 (Hongarije).
Ik met mijnen trouwe vriend:p (34 cent voor nen halve liter, daarvoor kunde ni sukkelen en het heeft toch geen zin om duurder bier te kopen want beter is het toch ni:p)

Geen opmerkingen: