vrijdag 27 juni 2008

Finale ohoh

Jaja Duitsland speelt de finale van het EK tot spijt van wie het benijdt (de meesten onder jullie vermoed ik:p). Voor mij is dat alleszins heerlijk. Wat ik hier gezien heb nadat Duitsland van Turkije gewonnen had is ongelooflijk. Uiteraard alle Duitsers de straat op om te feesten al dan niet strontzat. Claxonerende auto's, gezangen en wapperende vlaggen, het bekende beeld dus. Maar er zijn er altijd die nog een stapje moeten verdergaan. Hier stond zelfs volk op den tram te zwaaien met de Duitse vlag, levensgevaarlijk door die elektriciteitsleidingen:p De flikken hebben ze er alleszins snel afgehaald, de flikken waren trouwens talrijk aanwezig om de mensen van de straat te halen omdat anders de tram niet doorkon. Er waren verschillende trams die met geopende deuren reden omdat er velen de deuren geblokkeerd hadden met hun zatte *****. Tot daar aan toe maar er waren er zelfs enkele zo zot om uit nen rijdende tram te springen, uiteraard allemaal fataal hard op hunnen bak:p Kortom, dik feest in Leipzig en als ze zondag van Spanje winnen dan gaat het pas echt feest zijn:p Het enige minpunt woensdag was dat ik pas om 2u thuis was, normaal is dat heel vroeg voor mij, maar ik moest er de dag erna al om 6.30 uit om een examen van 5uur af te leggen. Gelukkig was ik er op voorbereid en had ik op voorhand geleerd. Het examen is dan ook vrij goed gegaan.
De bierbeurs was trouwens heerlijk, het belgische goddelijke bier smaakte overheerlijk en werd dan ook in grote mate geconsumeerd door mezelf en de anderen. Zaterdag dus goe den bos in, zelfs de Sören was goe weg van de sterke Belgische bieren:D Maar den dag erna voelde ik me wonderwel niet slecht in tegenstelling tot vele anderen:D We zijn de zondag dan ook nog eens naar het meer geweest, het water was heerlijk warm. De rest is daarna naar een feestje gegaan, maar ik had teveel zin in Belgisch bier en ben er dan nog enkele gaan pakken:p Zo kon ik ook nog eens Vlaams met iemand spreken. De maandag zijn we dan gaan grillen op de Fockeberg, ook heel leuk. Dinsdag weer grillparty en de woensdag dan de overwinning van de Duitsers vieren. Gisteren weer voetbal gekeken en daarna uitgeweest. Vandaag is er weer een grillparty maar ik blijf thuis, ik vertrek morgenvroeg al om 6.30 naar het gebergte in de buurt om er 2 dagen te wandelen en kano te varen. Prettig weekend, Goossens xxx
Ps Ik ben geslaagd voor mijn bachelorproef!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een 10/20, dik in orde dus:D Supercontent dat ik daar vanaf ben!
De bierbeurs.
Ik en Sören op de bierbeurs, elk met ne Grimbergen:p
Weer ik en Sören op de bierbeurs.
Foto van de grillparty van dinsdag, vlnr Salma, Toni, Johannes en ik.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hehe Goossens,

zoals ge al wel vermoede hoop ik dat Spanje wint in de finale (da's ook de enige optie die ek nog heb om de pronostiek op't werk te winnen :p).

Dikke proficiat met uwen bachelorproef e man! 10/20 meer moet da ni zijn! Ook leuk dat ge eindelijk nog is lekker bier kon drinken. Ik durf wedden dat het nog beter smaakte als anders :)

Btw, die griet da ge daar altijd vast hebt (vooral op de vorige blogpost) hoe zit het daarmee jo? Komt da in orde ofwa? :p

Enfin, doet da daar nog goe met uw examens, en hopelijk zien we u snel terug!

Greetz,
V

maarten zei

Hi!!

Er zijn dan toch nog andere Belgen in Leipzig! Ik woon hier (Südvorstadt) sinds begin dit jaar. Leuk te lezen dat er nog Belgen in Leipzig zijn en klaarblijklijk zich hier ook goed amuseren!

Groeten,

Maarten