dinsdag 15 juli 2008

Keep on rocking in the free world

Dat magistrale lied heeft Neil Young niet gespeeld maar zijn optreden hier in Leipzig was subliem. Sowieso 1 van de beste optredens die ik al gezien heb (en dat tussen nen hoop Duitsers, dus ge moe al ni vragen hoe goe de Neil was:p). Woensdag en donderdag waren heftig op feestvlak. Op woensdag Slovakische Party bij 2 vriendinnen uit Slovakije en donderdag was het dan Semesterabschlussparty. Vooral de eerste was heftig, op donderdagavond was iedereen nog altijd kapot dus donderdag heeft iedereen het noodgedwongen kalm gehouden:p Vrijdag en zaterdag waren voorbehouden voor mijn kotgenoten. Vrijdagavond samen gedronken en zaterdagochtend dan gebruncht. Mijn medebewoonsters zijn het drinken wel niet echt machtig, zoveel hadden we vrijdagavond niet gedronken en toch hadden ze er last van tijdens de brunch hehe. Zaterdagavond was het dan weer een feestje maar ook daar heb ik het kalm gehouden. Ten eerste omdat mijn lichaam rust nodig heeft en ten tweede omdat mijn laatste paper vandaag af moest zijn. Zondagavond en maandagavond ben ik dan ook thuis gebleven om aan mijn paper te werken. Gisteren nog wel goed nieuws gekregen, ik ben geslaagd voor mijn examen van vorige week maandag. Een 14/20 en dat ondanks het feit dat ik 2 vragen was vergeten in te vullen (hoe dom kan je zijn:p). Hieronder nog enkele foto's van het slovakische feestje en van de botanische tuin waar ik vele uren heb versleten om te leren voor mijn laatste examen. Bij deze ga ik jullie laten, tot binnenkort! Greets, Goossens xxx
Markus, Atilla nummer 1, Darshana en ik.
Johannes, Atilla nummer 1 en ik:p
Artem, Markus, Sören en ik.
De botanische tuin, enorm mooi en rustig. Ideaal om te leren.



Geen opmerkingen: